Log in

No account? Create an account
02 January 2016 @ 04:47 pm
this tragedy can be good...  

I'm liking the beat of ♪Tragedy so far!!!  My toes are dancing ☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆
I can't wait for the full song and the video and the performances!

Have you ordered your copies yet? Come on! Rush Rush Get GET!

song preview; 2016.01.02 Hang Out
vid (c) phoenix kt4
Current Mood: so so
Current Music: maps by yeah yeah yeahs
crism79: KAT-TUN New Year bakacrism79 on January 2nd, 2016 12:34 pm (UTC)
A person goes to sleep and wakes up to this "TRAGEDY" lolol!! This tragedy I like :D

This is just so short!! I want more! :)))))))))))))))

Copies ordered and now I'm like wanting February to come!! And I wonder how the PV is going to be like....

P.s I feel sssoooo tempted to keep doing "tragedy" puns >< help!
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 2nd, 2016 04:14 pm (UTC)
lol I like your 'Tragedy' pun lol
I too woke up to this 'Tragedy' hehe
And what's everyone calling KT JCD uchiwa? I can't remember but when I read it, it sounded funny XD

I'm counting down to the release date with you! Fingers crossed for a sensible and entertaining PV!
crism79crism79 on January 3rd, 2016 12:07 am (UTC)
Oh my the "trauma red suits"? Those are "tragic"... see? I can't control myself lolol But seriously if I got that uchiwa I'd hide it, because everytime I see them in those red suits it just reminds me of that day... trauma red suits indeed!

crossing all my fingers! Hands and feet >< (how many days left??)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 3rd, 2016 09:14 am (UTC)
lol 'trauma red' even 'tragic red' works.

I wouldn't want that uchiwa. Folks keep talking about it being the last 4nin uchiwa and blah blah but I don't want such a sad case as my last 4nin memento... well I don't usually buy uchiwa, anyways. I feel like they left Best Artist that same night and then went directly to take that picture ~ I even showed a friend and she agreed how sad the expression they wear, so I know for sure I'm just be being paranoid or a pain in the ass... thanks for the company too ><

We should just cross both hands and feet for great emphasis!
sanneloveskt: Happy New Yearsanneloveskt on January 2nd, 2016 12:56 pm (UTC)
Happy New Year !!
I had the feeling that something happend and was waiting here till 3am as Hang Out started.
TBH I get a little heartattack as I heard he played Tragedy.
But it is good.Reallygood.I like more the rock and fast ones,yes but it´s fast as pop and it suits KAT-TUN.
I don´t say *KAT-TUN-stylish*bc can you explain me this?
I like it.
I want 4nin Promos to the Max.
Ok,I stop here.
PS:I order it already and I do not regret it a second.

kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 2nd, 2016 04:17 pm (UTC)
Kame likes to drop these little bombs XD
The song really sounds 'KAT-TUN-ish' as they like to categorise their own music lol When I first heard KISS KISS KISS I was confused,wondering if I was really listening to KT because the tune was soooo.......... 'unKAT-TUN' like.

Now, let's all count down together. I'm looking forward to the promotions. I really hope JE will get them lots of exposure! It being an anime song will help too ^^
sanneloveskt: Happy New Yearsanneloveskt on January 2nd, 2016 04:41 pm (UTC)
Ahhh,this little brat.Once again he throw bombs.Haha.
He should do it more often.*glomps*
well,I have this with each song.Very skeptical first.Does this will be a sucess,does it fit KAT-TUN? etc.
Kiss3x I listen maybe 100 times before I said:Ok,not bad.
Same goes for all the other songs.And the end I like them all the more or less.
But Tragedy shoot me from the first listing.
Miracles happend? Giggles.
I hope for many many many 4nin promos bc they deserve a very good finish this one *sigh*..you know,right?
I´m happy right now,for them and me.*hit selfish Sanne*

kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 3rd, 2016 09:09 am (UTC)
After seeing KT perform KISSx3 so many times, I just gave up on not liking it lol

Miracles do happen. Now we wait for further miracle with the pv. I'm glad this will still be a 4nin project. You and I want to keep this happiness right now ^^

celyn_jocelyn_jo on January 2nd, 2016 01:30 pm (UTC)
Ah! I like Tragedy so much! The first part has that 90s boyband feel (sometimes Ace of Base feel lol), and yet it becomes fast and more interesting right away.
I'm so glad I didn't skip on buying this single.
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 2nd, 2016 04:20 pm (UTC)
Yeah I get you. The song so far has a nicely paced beat to it... slow then fast then melodic and then you can picture them dancing XD

I don't know who Ace of Base is but the name intrigues me so I may check them out ^^
celyn_jocelyn_jo on January 3rd, 2016 01:19 pm (UTC)
I'm so excited for Feb 10 to arrive~

Hopefully the PV will give justice to the song. The PV for DoA still haunts me to this day. 😅

Edited at 2016-01-03 01:21 pm (UTC)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 3rd, 2016 04:46 pm (UTC)
Oh gosh! Just today, I was trying to remember which recent enough pv was a tragic letdown and I couldn't... I guess I'd really blocked out DoA lol
Housekinihousekini on January 2nd, 2016 03:56 pm (UTC)
Nice song! thank you for the preview!
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 2nd, 2016 04:21 pm (UTC)
Yeah. Good so far. I get the feeling the finished product will sound even better ^^

Edited at 2016-01-02 04:22 pm (UTC)
Housekinihousekini on January 4th, 2016 10:58 pm (UTC)
Hopefully it will be!
And... Happy New Year! \(^o^)/
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 7th, 2016 09:55 am (UTC)
Thank you!
Have a great new year yourself ^^
serial_translatserial_translat on January 10th, 2016 11:01 am (UTC)
Uepi REALLY loves Koyama. lol *his latest entry of his diary says so*

Cheating on Junno ? LOL *just kidding*
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 12th, 2016 09:56 am (UTC)
He's abandoning ship before the ship leaves him ><

He seems to have a thing for Shige and Koyama.
serial_translatserial_translat on January 12th, 2016 10:21 am (UTC)
Oh yeah ! I had forgotten about Shige, you're right ! He read his book and had some moments together. ^^ He's somehow part of the group with Shige and Maruyama Ryuhei when they go drink together.

"He's abandoning ship before the ship leaves him ><"

Sadly ><

Edited at 2016-01-12 10:22 am (UTC)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on January 12th, 2016 01:05 pm (UTC)
Oh right... maybe because he and Maruyama once acted together in Boys on the Run and Maruyama and Shige had this serial together and then Kei... well Shige and Kei seem to always be together hehe but yeah, Uepi really seems to like those 2 from news. SCP should be fun XD