Log in

No account? Create an account
03 May 2012 @ 08:42 am
Outdoors and Comfortable  

201206 Myojo
There’s so much love emanating from this photo.. take Tatsuya's pose in picture one (top left) for example… LoL… It’s cute but also very suspecting… and then there’s this hanging cloth between Koki’s leg… I mean they all dress a bit weird here but Koki’s still stands out with that suspicious cloth… and Kame… you know I love you but sometimes even your fashion is quite questionable…

And then the added glory to my happiness... JunDa's smiling faces and in a picture to themselves… then just across in the other photo, Junno is sharing Tatchan with Maru lol.. not really… but yeah, I love the bromance thingy… not to mention that Maru is getting some loving from Koki (I really, really love this photo – taken like a "best friends" sort of thing – that they can look back on years from now and smile with each other)…. Then koki's following in Kame’s footsteps, making out with inanimate objects hehee (btw, I love Koki’s new hair)… and then have I ever mentioned that I love left handed men (GACKT, SHIGE, JUNNO) I love the fact that they are left handed and when they eat (UMAI)… and then my precious Kame is looking like an angel in the bottom right photo…

Simply put, KAT-TUN is the best… they are perfect… complete… awesome… They are KAT-TUN!

Happy Thursday! I cant' wait for Friday to get here already!

Current Mood: cheerfulcheerful
Current Music: one day by kat-tun
setokojisetokoji on May 3rd, 2012 02:55 pm (UTC)
They do look perfect
Ohh tatchan's pose :3
BTW Happy Soon Birthday! ;D
expect an angel-like kame in the mailbox *wink wink*~
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 3rd, 2012 03:35 pm (UTC)
Outdoors and Comfortable
Oh thank you hun!
Great seeing you around again :-)

And yes! that Tatchan's pose is so cute... he's quite the playful one of recent... but then again KAT-TUN is just one happy bunch!

linhkk23: Mydreamlinhkk23 on May 4th, 2012 09:30 am (UTC)
LOL at Kame's oufit too~but still cute^^

Although my OTP is not JunDa but it can't be denied that they shine together in that smiling pic~cho kawaii >.<

And just want to stare at those 5 colorful boys 4ever...they seem to have fun^^
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 4th, 2012 12:14 pm (UTC)
Outdoors and Comfortable
They really are cute: KAT-TUN, Kame, JunDa hehee

Well glad JunDa is shining even in your midst :-)

bt, who's your OTP again?
linhkk23: anan1linhkk23 on May 4th, 2012 01:15 pm (UTC)
Re: Outdoors and Comfortable
It was Akame before but now I super love Nakame^^
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 4th, 2012 03:44 pm (UTC)
Re: Outdoors and Comfortable
Oh there's so much nakame love <3

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

They look really cozy together ^-^

nightwish_3000nightwish_3000 on May 5th, 2012 09:44 pm (UTC)
OMG, koki with maru ❤ I spaced out after seeing it ... what a lovely photo ... but srsly , I think I'm falling hard for koki ... he's soooooooo gorgeous ... how did I miss that and never notice it till now .. ... ..

"and then have I ever mentioned that I love left handed men"

hhhh , yep you did .. and I have to agree with you .. but have I ever mentioned that I love the way junno eats ... it's weird but I do love it very much ...

ueda in the top left photo ... hhhhhhh ... what was he thinking ? hhhhh

they seem so relaxed .. I love the photo shots which show them relaxed and look like they're having fun ...

thanks dear
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 7th, 2012 12:46 am (UTC)
Outdoors and Comfortable
hehe yeah the TaNaKa pic is really cute..

yeah Koki is becoming 'more' noticeable of recent... his current hair is gorgeous...

and I totally get what you mean about liking to see how Junno eats... it's sexy to me... I love it... and he's always eating in 'Legal High' so I love it even more... see who else I love to see eating:

Image and video hosting by TinyPic

nightwish_3000nightwish_3000 on May 8th, 2012 09:06 pm (UTC)
Re: Outdoors and Comfortable
OMG , Gackto san ^_^ ... he looks like one of the royals with the way he's sitting on the chair .... or the way he's holding the glass ... and eventually says ,, it's a bit salty hhhhhhhhhh ... amazing .... <3

I haven't seen Legal High yet ...
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 10th, 2012 10:42 pm (UTC)
Re: Outdoors and Comfortable
Oh GACKT is royalty!
He's so classy yet when he's performing he's a different person... raw and out of control~

Loves him lots!

and yesss hurry and watch Legal High.... it's really funny. not much of Junno yet.. but the drama itself is good... and you know a drama is good when episodes come out same day and subs the next day.... gonna watch ep 4 in a while.
rohrfuchsrohrfuchs on May 6th, 2012 11:08 am (UTC)
Those pics make me want summer to come quickly! :)
Happy belated birthday! <3
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 7th, 2012 12:47 am (UTC)
Outdoors and Comfortable
I know right!
KAT-TUN is filled with that fresh happy feeling ;-)

Thanks much for the bday wishes :-)