?

Log in

No account? Create an account
 
 
31 August 2011 @ 12:27 pm
time slip: Tatchan in year 1956  





Weird bangumi: with guests representing a particular time/era in clothing and
showing the secret behind magic tricks....
...and then our beloved Ueda-kun doing this... (above)

He was most genki (energic), as expected (˛ )

from: 20110823 Kyoukasho ni Nosetai
 
 
Current Location: home sweet home
Current Mood: cheerfulcheerful
Current Music: sparking by ueda tatsuya
 
 
 
harukana_linzi: ueda laughharukana_linzi on August 31st, 2011 05:05 pm (UTC)
This show was sooo funny ^__^ The magic tricks were pretty lame though! Ueda was adorable as expected!
kissmegreen (Lyan): uedakissmegreen on August 31st, 2011 05:13 pm (UTC)
time slip: Tatchan in year 1956
hehhe, yeah those 'magic' or rather 'tricks' were really lame... like they gave magic a lame attachment lol..
but seeing Tatchan on that thing... was too cute and funny hehe
pan-chanpandanyan on August 31st, 2011 05:29 pm (UTC)
...UEDA!!!

...>.< I was planning on not dl-ing the video because the last ep i dl-ed crashed on me but after seeing this I MUST WATCH IT!!!

*stares at Ueda's sexy legs* ...*cough* right xD

(lol and to think I thought Ueda wore that hawaian shirt because he was about to leave for his september vacation with Junno xD *bricked)

Thanks for sharing~~ >w<
kissmegreen (Lyan): uedakissmegreen on August 31st, 2011 06:16 pm (UTC)
time slip: Tatchan in year 1956
yeah you should.

this happens in the last 5 mins or so

and oh yeah.. i was watching those very well toned and sexy feet...

it would be good if he and junno elope to Okinawa *-*
Mystical_Powers: Grey Kamemystical_powers on August 31st, 2011 08:10 pm (UTC)
I SOO wanna see this but the files too big for me atm ='[
kissmegreen (Lyan): uedakissmegreen on September 1st, 2011 03:05 am (UTC)
time slip: Tatchan in year 1956
everyone is having HD problems nowadays... I just hope I still have some time before I have to start worrying too>.<

I hope you get to watch it somehow though >.<

fun fun fun....
Mystical_Powers: Blue Sky Kameramystical_powers on September 1st, 2011 08:50 am (UTC)
Re: time slip: Tatchan in year 1956
Haha plus I'm too lazy to download the 8 seperate files ^^
Don't worry, I'll get around to it =DD
tatchanlovetatchanlove on September 20th, 2011 03:00 pm (UTC)
Where can I see tihs TV show on the net ?
I want see that so much
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on September 21st, 2011 07:46 pm (UTC)
time slip: Tatchan in year 1956
Check this community for the vid: http://going-gonin.livejournal.com/