?

Log in

No account? Create an account
 
 
04 May 2011 @ 08:46 am
homework?.... what's that?!  

(c) acbloves, via xxnanaxx)

Tags:
 
 
Current Mood: indescribable
Current Music: perfect by kat-tun
 
 
 
darkwingflitedarkwingflite on May 4th, 2011 01:23 pm (UTC)
now.. why does that look so familiar ne.. wonder if that is what is happening to me everyday.. LOL.. and i love that MacBook.. i want one too! to join my baby iMac.. *pouts*
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 4th, 2011 02:59 pm (UTC)
homework?.... what's that?!
hahaha it happens to me every day but now thank God my semester has finally ended so my evenings and weekends are free free free :))
where have you been these past days!!!! I hope your studies are going fine :)
darkwingflitedarkwingflite on May 4th, 2011 04:35 pm (UTC)
Re: homework?.... what's that?!
gomenne ne.. been kinda busy with work.. was clearing crap at my previous job before the last day.. and cos it's the exam season now over here, ive been extremely busy with my students.. my weekend was totally packed with their schedules.. lol..

and on top of that, my new term of daily classes at the language school started yesterday, so been busy with classes too.. and i signed up for another class at another language school cos they concentrate more on composition and listening and conversation.. like what a real language course should be like.. so im like kinda having 3 courses now? crazy aint i.. LOL..

so i havent had much time to post or comment.. though i do skim through the headlines on my friend page whenever i can.. demo soredake ne.. heh..

how have ya been hun? ya seem to have been pretty busying digging for scans and pictures ne.. LOL..
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 4th, 2011 09:19 pm (UTC)
Re: homework?.... what's that?!
yeah I had scans overload... It's like finding a new candy land and grabbing everything while they last lol.. But, I won't be posting that much again...
I've been good... definitely not as busy as you! I really don't know how you manage but you have to do what you need to ne >.<... I may be influenced by your choice and take up an extra language class as well... that should keep me off LJ for longer periods... totally addicted!
darkwingflitedarkwingflite on May 6th, 2011 01:56 am (UTC)
Re: homework?.... what's that?!
hahahaha.. why not ne.. continue posting~! then everyone can keep drooling.. lol..

nice... extra classes are always good ne.. hahaha.. and nah.. im not that busy yet.. i wanna be even busier! so that all my time is either taken up by Kamenashi san, classes, Kamenashi san, work, Kamenashi san, sleep, or Kamenashi san.. wahahahahaha..
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 6th, 2011 10:55 pm (UTC)
Re: homework?.... what's that?!
so that all my time is either taken up by Kamenashi san, classes, Kamenashi san, work, Kamenashi san, sleep, or Kamenashi san..

Yep... I really really really do like... no LOVE... this routine plan of yours!!! You really can't go wrong with Kame involved ne ^_____^
mocoharumamocoharuma on May 4th, 2011 09:37 pm (UTC)
hahaha, so cute fanart... untouched homework... let it be... ayayay
HAPPY BIRTHDAY my sweetie. wish you good health, success, long life, and more happiness
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 5th, 2011 12:23 am (UTC)
homework?.... what's that?!
Arigatou dear *smiles*
I'll be sure to enjoy it :)))
(Deleted comment)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 5th, 2011 09:58 pm (UTC)
homework?.... what's that?!
someone, please take my laptop away from me.

If this happens to me I'll either go mad or die or both! lol..
I like wasting time but I feel guilty afterwards when I realise all the important things I didn't do... I'm seriously addicted to the internet...

BUT, ganbarre on your exams :))))
Mystical_Powers: AnAnmystical_powers on May 10th, 2011 08:03 pm (UTC)
^^ Too true! o_O