?

Log in

No account? Create an account
 
 
21 April 2011 @ 11:30 pm
picspam: ramdom Shige >.  
"Project Getting to Know NewS" continues... and As my NewS ichiban, Shige deserves a picspam ne >.<
So here are 9 random pictures of Shige (really random)...
..... but to me they are funny, cute (weirdly cute) and makes me more interested in 'the' Shige *-*


I just really love this photo... maybe it's because he looks his most natural here...
...... relaxed, calm and collective!

><><><><><><><><>


Kawaii~~~~ I always have a thing with guys wearing a semi/messy ponytail...
......OMG, I love it when Kame wears it...
I wish he would do it more rather than the regular flips hehehhee....

Hmmmm... for some reason, Kame always invades my thoughts

... OK OK OK (maybe that's one of the reasons) but no more Kame in this post, it's all bout the ShiGE *-* >.<


And the weird but cute (because it's Shige) costuming starts!


Ok, compared to what's below, this one isn't so bad hehhehehe



hmmm... it just occurred to me that I haven't heard any of Shige's solo....
BUT, we'll have to change that now don't we!



The shape of his face, coupled with the "tone" of his eyes...
are what I like best about Shige!



Another weird outfit... but it suits the Shige and the glasses added a
................... touch >.<



This one is a real LOL!!! I'm thinking now that I should watch a NewS concert DVD *-*


Oh the youthfulness of those days!



awwww, Shige and his camera... I really did fall for Shige through his camera/essays :)


*****
(c) fuckyeahnishikato
 
 
Current Mood: calmcalm
Current Music: l.o.v.e girl by cn blue
 
 
 
mocoharumamocoharuma on April 22nd, 2011 05:44 am (UTC)
woahhh nice pics of Shige...love them all. .continuation of your Project getting to know NEWs is awesome. yeah I am recommending you to watch all their concerts hahaha, you will love them more and of course your ichiban Shige he sang solo there/
the last picture he was really happy to see Tegoshi `s cosplay shige`s smile is priceless
yay
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on April 22nd, 2011 06:09 pm (UTC)
picspam shige
kool! do you know where I can download their last concert?
mocoharuma: NEWSmocoharuma on April 23rd, 2011 01:46 am (UTC)
Re: picspam shige
hi sweetie yeah you can download it @newsmafia community and aitamashii`s live journal
ganbatte kudasai
mocoharumamocoharuma on April 23rd, 2011 01:50 am (UTC)
Re: picspam shige
just in case it`s f-locked please pm me sweetie,
dalili: ryokitsune_hikaru on April 22nd, 2011 06:51 am (UTC)
most of them r from live3 concert, n YESSSSSSSSSSS SHIGE LOOKS UTTERLY COOL THERE~!!!!!!
XD XD XD

lol~
thanks for sharing anyway~ ;)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on April 22nd, 2011 06:11 pm (UTC)
picspam shige
yes, Shige is dashing cool and cute!
I want to watch some lives of news, any recommendation?
Thanks!
mocoharumamocoharuma on April 23rd, 2011 01:51 am (UTC)
Re: picspam shige
he is so cool in never ending wonderful story concert too, even in pacific and diamond hahaha am I recommending all?
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on April 23rd, 2011 03:23 am (UTC)
Re: picspam shige
never ending wonderful story concert

This sounds like fun fun and more fun!!!

Thank you :)
mocoharumamocoharuma on April 23rd, 2011 03:47 am (UTC)
Re: picspam shige
I find hims o kakkoii in that concert. love his hairstyle hahaha
dalili: ryokitsune_hikaru on April 23rd, 2011 03:21 am (UTC)
Re: picspam shige
lives?? something like Can Do! Can Go! or Shounen Club?? or do mean concerts?? if it's concerts, then, like mocoharuma said, watch the Never Ending Wonderful Story or Pacific ones... Live3 is good tooo~ i love NEWS concert, they just KNEW how to make one interesting... u have to watch one n i'm SURE u'll fall head over heels for them~ that's a guarantee~ :D

please stay away from my ryo though~ *get smacked*
lmao~ just kidding~ i'm not serious, ok~ :P
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on April 23rd, 2011 03:31 am (UTC)
Re: picspam shige
Never Ending Wonderful Story has really piqued my interest... just the name sounds wonderful like a whole new world lol... I'm getting hyped just thinking about it :)

oh too late, and your Ryo has already caught my attention... have a look: http://kissmegreen.livejournal.com/47995.html

*evil laugh*