?

Log in

No account? Create an account
 
 
30 August 2012 @ 09:32 am
...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/  



5650fbbb-1b15-4606-a9f9-91ced25978d1
following yesterday's post of muscle-man Ueda, Pan-chan's most recent fic reminds me of Junno's long endeavoured but failed missions of muscle training... failings dating as far back as 2005.

Now, compared to Ueda's sturdy arms, check out Junno's shaky ones lol

KAT-TUN DA! 2005.11.05
Gif. (cr.) art-of-clarity
 
 
Current Mood: chipperchipper
Current Music: it's going to rain by bonnie pink
 
 
 
Seelenlichtseelenlicht on August 30th, 2012 02:02 pm (UTC)
It's not Junno's fault...Uepi is just incredible strong O.o
I rewatched the cartoon episode with them climbing up Fuji-san yesterday and this boy is just crazy...while everybody else was nearly dying he was all bouncy and full of energy x__x
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 30th, 2012 02:39 pm (UTC)
...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
Oh yeah I definitely remember that.

you know what, it's becoming more and more apparent that I need to rewatch CTKT ep.1 to final because someone mentions an awesome moment and then I have this surging need to watch.

but anyway, even at the recent cons, they all say how Ueda was hyper running around the Arena like there's no tomorrow. and I think Kame even mentioned it on a recent programme again... hmm can't remember which one.

but lol.. Junno has been really trying to work out... but even Nakamaru says he (Junno) still looks skinny or rather boney >.<

harukana_linziharukana_linzi on August 30th, 2012 03:41 pm (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
*butting in* eh? Nakamaru said that? >_< the cheek :P
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 30th, 2012 03:44 pm (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
yeah it was from one of those con reports (I think)...

but yeah he said that. :-)
harukana_linziharukana_linzi on August 30th, 2012 03:46 pm (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
Haha >_< what a troll, Maru is the skinniest of the lot of them!! :D
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 30th, 2012 04:07 pm (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
OMG!!!!

THERE'S A KAME X ANNE rumour..... didn't we talk about this on Monday?!


that seems TRUE!!!!!!!!!!

possible started since last nov/dec - http://p.twpl.jp/show/orig/FbXen
harukana_linziharukana_linzi on August 30th, 2012 04:17 pm (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
eehhh!! really? like they've been dating since then? *__* Aww I hope it's true!
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 31st, 2012 02:29 am (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
Since Nov/Dec the article said.

this is coming from a source near to Kame they say... saying how Kame always talks about her and seems to always want to be with her and how they act all lovey dovey even on set >.<
harukana_linziharukana_linzi on August 31st, 2012 08:44 am (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
It all sounds pretty good apart from the whole being lovey dovey on set thing...didn't Kame say recently that he's not very flirty and stuff in public? And Anne seems very professional too so I can't really imagine her being overly affectionate on set either :S Like not in a couple kind of way, I know they're both super doting on Fuku-kun, and they seem like a cute little family, but...I dunno, lol.
pan-chanpandanyan on August 30th, 2012 02:14 pm (UTC)
Lol Uepi does have awesome stamina xD Then again remembering that episode Junno was probably tired out from giving Uepi a piggy-back ride >w<

And whee glad my fic came in mind xD
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 30th, 2012 02:42 pm (UTC)
...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
LOL
that piggy back ride will always be one of my favourite JunDa moments... and they happen more than once too... also in Signal making... and in mag shoots.

Seeeeee... another reason why Junno needs to work out... he needs to keep in shape so he can still manage to piggyback Ueda without problem lol

But really, I wish I had at least 50% of Tatchan's stamina!
pan-chanpandanyan on August 30th, 2012 02:56 pm (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
Yes the piggy-back rides!! *w* lol okay then that's a valid reason why he should work out more then xD (So...Uepi's teaching Junno the kissing exercise just for his own benefit then? >w<)

RIGHT!! I just want like...even a quarter of it would be good enough lol he has so much of it! >w<
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 31st, 2012 02:37 am (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
Kissing for pleasure/leisure?

I definitely APPROVE! lol
harukana_linziharukana_linzi on August 30th, 2012 02:36 pm (UTC)
I guess Uepi just has better stamina than Junno >_<

I love this gif though, how Junno's arm is shaking so much and Uepi's just like "This is totally easy" ^__^
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 30th, 2012 02:44 pm (UTC)
...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
LOL Uepi definitely does!

but it's adorable seeing Junno struggle so much and I came across a recent mag scan of them doing push ups again... Junno still shaky with Ueda sturdy as normal, but it's probably in my mess of unsorted photos >.<

Happy Thursday!!!!!!!

harukana_linziharukana_linzi on August 30th, 2012 03:43 pm (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
Yes!! I saw those :D

Junne definitely should go to Ueda for more help with his training :D Ueda would get him into shape
(Deleted comment)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 30th, 2012 03:41 pm (UTC)
...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
working out is very hard... well at least the gym machines.
I only survived this once for 1 hour in the gym lol

but it's mostly because I find it boring and would much rather do sports like volleyball, tennis and track, which I do ;-)

But yeah, Uepi has good stamina... perfect body build too ~
(Deleted comment)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 31st, 2012 02:30 am (UTC)
Re: ...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
Muay Thai

what' that?

I try to be active lots but sometimes, it honesty doesn't' work out >.<
Peku_sukepeku_suke on August 30th, 2012 04:56 pm (UTC)
nice GIF. LOLLLL

junno is so funny XD
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on August 31st, 2012 02:31 am (UTC)
...because Junno's weakness shall be Ueda's strength (^-^)/
Junno is, isn't he?!
at one point, I really think he was faking it lol
Peku_sukepeku_suke on August 31st, 2012 04:49 am (UTC)
Re: ...because Junno&#39;s weakness shall be Ueda&#39;s strength (^-^)/
MAYBE!!

saharasnow82saharasnow82 on September 3rd, 2012 05:51 pm (UTC)
Aww. Poor Junno. Lucky for him he has the strong Ueda around to help him out.