?

Log in

No account? Create an account
 
 
31 May 2012 @ 08:08 am
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~  




(le) Right now, I'm just dying from too much gorgeousness...
and it doesn't help that JunDa is so~ close...
with Tatchan's hair brushing against Junno's neck--- JunDa <3

----
official jacket covers...

(Re) Ok, it's official.
The colour black was made for KAT-TUN...
Gorgeous...


(c) j-storm

...
 
 
Current Mood: cheerfulcheerful
Current Music: illness illusions by gackt
 
 
 
Madi: TAT-CHANmaomaochan on May 31st, 2012 12:29 pm (UTC)
O.O Holy crap~! They are so incredibly lovely!! And hot! And sexy!! And beautiful! And (insert endless amount of adjectives here) xDD I love those outfits. Virtual high-five to whom ever picked those out for this cover ^^

And hell yay for junda-closesness in both pictures! Ueda's hair brushing Junno's neck in the first one *hehe* Just can't resist touching each other ne? x33
And Kame's hand over his mouth is adorable~ *hearts* These are going to back my wallpaper in like two seonds lol

I can't wait for To The Limit!! *waits impatiently*
Thank you for sharing! *hugs*
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 31st, 2012 12:39 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
Ueda's hair brushing Junno's neck

God I was so happy from them being so cloase that I didn't even notice that... *scream*

Now I really love the person who directed these covers!!!!

The guys are looking so yummy and awesome!!!!!

I'm now totally impatient!!!!
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - maomaochan on May 31st, 2012 12:50 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 01:03 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - maomaochan on May 31st, 2012 01:55 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 02:20 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - maomaochan on May 31st, 2012 02:59 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 03:59 pm (UTC) (Expand)
DyTsunderelladynana1713 on May 31st, 2012 12:41 pm (UTC)
Kya~ JunDa~ Hehehe!! They look so sexy, hot, beautiful and everything else that is nice!!!
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 31st, 2012 01:04 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
Yayyy happy to meet another JunDa fan ;-)

These covers are heaven's sent!
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - dynana1713 on June 1st, 2012 01:44 am (UTC) (Expand)
Jolli: Kame - innocentaya_3003 on May 31st, 2012 12:45 pm (UTC)
I'm mostly amused by his face in the first pic.
somebody must strip him out of his pants LOL

I do like the design of those cloths triange
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 31st, 2012 01:05 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
hahaha I'm gonna assume you're talking about Kame... I just can't deal with his sexiness right now... I can't manage Kame and JunDa at the same time...

the way how he's biting on his lip is just... just....I just can't! or I'll explode.
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - aya_3003 on May 31st, 2012 03:19 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on June 1st, 2012 12:12 am (UTC) (Expand)
pan-chanpandanyan on May 31st, 2012 12:47 pm (UTC)
*w* finally I can get a single cover that has some JunDa action!! (yes Ueda's hair against Junno's neck totally counts as JunDa action =w=) Gah if I had the money I'd buy the LE version hands down!! >w< but sadly I don't...still I'm happy for such pretty covers for the boys!! *w*
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 31st, 2012 01:12 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
FINALLY right?!

You know what I love about JunDa... we may not see their moments very often but when it does happen, it's like it was worth all the wait!!!!

Remember the last Wink Up 2012.03 that was sooo surreal and since then, this is the closest 'junda moment' since then and it's soooo worth the wait...

All cozy and sniffing each other out... if Junno had only turned his face the other way, Oh then I would surely explode from happiness >.
romapiromapi on May 31st, 2012 12:51 pm (UTC)
eh why does koki and kame almost have the same posing. lol

thanks lyann
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 31st, 2012 01:13 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
lol... that's the current KoKame buzz :-)
Ayamayacchan on May 31st, 2012 12:59 pm (UTC)
Waah. This... this is so perfect! They are all so beautiful. And Tatchan's hair... it looks really good. And their clothes and hair and everything. And i really like their pose. Just laying there... and Kame's hand... oh my god, this is just soo cool.
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 31st, 2012 01:14 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
Yep! everything is just PERFECT!!!!!!

and Kame's hand... teasing me non stop and the very look in this eyes *squeals*

I really can't think anymore >.<

btw, welcome to my journal ^^)/
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - mayacchan on June 2nd, 2012 09:54 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 31st, 2012 01:16 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
These covers are just soooo perfect!!!!

and yeah... of course JunDa girls would notice JunDa first LOL... well for me... I noticed Kame first but then in a quick second my eyes went glued over onto JunDa and that was it... I'm still spazzing over them.. so romantic... I could scream from too much happiness ;-)
Seelenlichtseelenlicht on May 31st, 2012 01:51 pm (UTC)
Well I already told you that I LOVE the covers, but I will say it again:
I LOVE them. They are gorgeous, they all look so pretty and cool, I'm stunned.
And I love the clothes, cause the combination between black and white is just gorgeous.

And oh..oh.
You evil girl, really got me on the JunDa side, cause I was thinking absolutely the same about their pose and Uepi's hair on Junno's neck...

And kame's glare.
asdfghhjjkl (I really won't talk about his hand, cause I haven't got any adjectives left to describe how awesome it is...)

*can't breath*


Seelenlichtseelenlicht on May 31st, 2012 01:56 pm (UTC)
and by the way...
just watch this..
His "nya" is the cutest thing ever, I nearly died while watching it...

http://www.youtube.com/watch?v=emnMoI22OKA&feature=related
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 02:11 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - seelenlicht on May 31st, 2012 02:59 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - seelenlicht on May 31st, 2012 03:24 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - seelenlicht on May 31st, 2012 03:28 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 04:20 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - seelenlicht on May 31st, 2012 04:57 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 06:20 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - seelenlicht on May 31st, 2012 06:41 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 11:52 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - seelenlicht on June 1st, 2012 07:11 am (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on June 1st, 2012 01:28 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - seelenlicht on June 1st, 2012 02:10 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 04:02 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - seelenlicht on May 31st, 2012 04:36 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 05:51 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 31st, 2012 02:14 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
I love it and can't stop loving it ^-^)/

about the preview... not that I know of but maybe by tomorrow or so we'll hear just a bit... fingers crossed?

btw, I noticed you added me as a friend but never commented in my intropost to tell me you wanted an 'add back'.
(Deleted comment)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on May 31st, 2012 02:45 pm (UTC) (Expand)
(Deleted comment)
(no subject) - kissmegreen on May 31st, 2012 03:54 pm (UTC) (Expand)
nightwish_3000nightwish_3000 on May 31st, 2012 05:08 pm (UTC)
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


OMGOMGOGMGOGMGOGMGMGDKJBGJADKFGJKABGKJBDAFGKDJFKGB

*faints*

nose bleeding

those are AMAZING covers ... seriously , specially the LE cover ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I cant take my eyes away .... sooo beautiful ....

it's so fantastic to open the friends page then see the cover first thing in front of you without even knowing about it's release ❤ ❤

thank you so much dear

^o^ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤




Edited at 2012-05-31 05:13 pm (UTC)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on May 31st, 2012 06:16 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
hehe I think you're reacting the same way I did this morning... I'm still bubbling with happiness and even wrote and posted a junda fic based off it ^^

KAT-TUN really is gorgeous... I just keep staring and grinning and was super hyper this morning lol

I CAN'T WAIT FOR JULY TO GET HERE!
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - nightwish_3000 on June 1st, 2012 02:33 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on June 1st, 2012 02:42 pm (UTC) (Expand)
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - nightwish_3000 on June 1st, 2012 03:57 pm (UTC) (Expand)
上田口の愛。。。kat-tun愛snow_guardian on May 31st, 2012 10:10 pm (UTC)
JUNDAAAAA!!!~ <3<3 will buy single NOW!!! XD!!~ gawd!!
thanks for sharing *flail around the room!!~*
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on June 1st, 2012 12:11 am (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
haha yes! the JunDa rabu is strong... another reason to get excited for this single >.<

btw, I'm sure Ueda volunteered to snuggle up beside Junno...he's just looking too cozy there ;-)
Meganyamapi_luver4 on May 31st, 2012 11:45 pm (UTC)
AAHH IM SO EXCITED!!! and you are sooo totally right! they all look so incredibly good <3
i actually like everyones hair too (though i do sort of wish uedas was a tad bit longer)
hehe yes i see that junda moment. very nice~
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on June 1st, 2012 12:10 am (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
Awww your first single since becoming a kat-tun fan <3

You must be excited... at the time I became a kattun fan, Change ur world was the first single... and OMG.. I was sooo happy... then the second single came Ultimate wheels and I was elated by the 3rd single a month later... I bought it... it was 'White' just last year...

So I'm still very very young to kattun... only a year and some months ^^ and I'm loving it!

and of course... my JunDa is perfectly cozy beside each other >.
Re: GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - yamapi_luver4 on June 1st, 2012 09:39 pm (UTC) (Expand)
Hikari Kiramekudaftdragon on June 1st, 2012 03:09 am (UTC)
Both are really nice. I'm loving that Junno decided to style his hair down againI really didn't like the mohawk he had. He looks so cute here though! I love it! I'm still getting used to Koki's hair, but it doesn't look bad. Anyways, I really like the outfits. I wonder if those are the ones they'll be wearing in the PV.

I have noticed though, that ever since "Run for You" they've been doing more monochrome covers...it's not a bad thing, they look good in black and white outfits, but I keep wondering if they'll ever do anything more colorful again, lol.

I'm just glad I could afford both versions this time, cause I love both the covers. Getting all the songs will be nice too.

Edited at 2012-06-01 06:20 am (UTC)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on June 1st, 2012 02:02 pm (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
From what Kame said, 'to the limit' will be very rock like back in their debut days so I guess the black is sorta in keeping with that theme and Oh My, I LOVE IT...

they are just gorgeous right?!

I could stare at them all forever...

Kame's hair does look black but I was thinking it's photo editing since it looks the regular shade on Going.

and of course.. my JunDa is surreal... I could watch them forever...

It's a really cute cover... I 'm getting both versions as well ;-)
lexy_uedalexy_ueda on June 2nd, 2012 04:37 pm (UTC)
.........GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ !! it is just the exact phrase for describing this....OMG..I really...wow!! teh look so so so so handsome, hot, incredible....OMg really, I love this
Thanks a lot
This boys are going to kill me with all that perfection
I love those outfits too,
n_n
lexy_uedalexy_ueda on June 2nd, 2012 04:44 pm (UTC)
I just heared it...OMG, this song is so amazing, and their voices sound pretty great, teh music, the beat, everything...our boys are so amazing!!! totally I will love them forever
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~ - kissmegreen on June 5th, 2012 12:27 am (UTC) (Expand)
saharasnow82saharasnow82 on June 3rd, 2012 11:02 pm (UTC)
I am sooooooo glad I preordered the LE version. They look so delicious on that cover.

Oh the JunDa. You're day has been made.

24 days until the 27th.
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on June 5th, 2012 12:28 am (UTC)
GORGEOUSNESS TO THE LIMIT~
Yaayyy I ordered both versions just because >.< lol

and of course, my JunDa is representing... I hope they keep representing in the performances and many mag shoots that will come ;-)

I soooooo love the song!!!!