?

Log in

No account? Create an account
 
 
02 February 2011 @ 02:56 pm
Narrative PicSpams from the 'Making of Ultimate Wheels' (spoiler alert)  
PicSpam from the 'Making of ULTIMATE WHEELS PV', which by the way I haven't seen yet (saving it for the weekend when I have the time to relax and enjoy. The guys were so cool. They made me feel like I wanted to be on the set with them while they filmed the PV. I don't think I've ever been this idol-crazed before *_*

...

Dress him like a vagrant and he's still sexy... Kame will be the end of me *dies*
 
...

Junno excited as usual :)))).... Maru and Kame are serious to another level of concentration *_* Ueda uninterested per usual...Koki, (where's Koki?)


Junno, I take it you lost the game... or did they pick on you again? *too cute*


Kame Kame Kame, you know I love you, right? and look at those muscles!!!!!! I love what Going Sports&News is doing to you *_*


Koki Koki Koki...... everytime I see you, you're looking sexier... gorgeous!


Oh look at the that happy face..... Kame-chan really likes to win ne


Speaking to me? Talk to me all you want my fairy Tat-chan ^_^


These 3 are so comical.... Nakame leaning on each other and Koki leaning on Kame like he's imposing on the nakame moment hehehehehehe..... just pure cuteness!!!!


This is sooooo Junno-like... I love those long limbs of his.... very sexy and playful ne *_*


What story have you this time Nakamaru? omg, Tat-chan looks interested ^_^


Yuichi Yuichi Yuichi, what has gotten you so ecstatic?????

 
Disclaimer: I don't own the pics, I just do the narrations.
Got them here: (Crazeecausa)shazween@blogspot / julya-chann@blogspot
 
 
Current Location: secret
Current Mood: contentcontent
Current Music: ultimate wheels
 
 
 
kattunisthebest on February 2nd, 2011 08:10 pm (UTC)
I love the last picture when Maru randomly bursts out laughing. Also the pic with TaNaKame posing like kids with peace signs.
Cris うさぎちゃん: maru coffeebunny_alice on February 2nd, 2011 08:25 pm (UTC)
Waaa!!! Dying to see it!!! *O*
sae_chaansae_chaan on February 2nd, 2011 08:48 pm (UTC)
thanks for the pics!! really wanna see this now!!!! >_
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on February 3rd, 2011 12:00 am (UTC)
picspam - making of UW
you can download the making here: http://pornvilai.livejournal.com/461908.html#cutid1
rohrfuchsrohrfuchs on February 2nd, 2011 09:58 pm (UTC)
I like the pic of Tanakame posing like teenager idols!^^ So adorable!
bellemelody: turtle))bellemelody on February 2nd, 2011 10:14 pm (UTC)
OMG)) Kame is so cute)))) I love, than he smiles))
deema4everdeema4ever on February 2nd, 2011 10:28 pm (UTC)
Hehe XD
sarki92sarki92 on February 2nd, 2011 10:53 pm (UTC)
off to download the making now~
thank you for uploading all these pics <33
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on February 3rd, 2011 12:17 pm (UTC)
Narrative PicSpams from the 'Making of Ultimate Wheels' (spoiler alert)
you're most welcome *_*
thx for stopping by and commenting :)))
mariechatonmariechaton on February 3rd, 2011 02:02 am (UTC)
thanks! i'm loving all of the guys having long hair!
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on February 3rd, 2011 12:17 pm (UTC)
Narrative PicSpams from the 'Making of Ultimate Wheels' (spoiler alert)
you're most welcome *_*
AkaNisHi_beTtybettynishi on February 3rd, 2011 02:25 am (UTC)
their bond are going stronger nowadays! ^^ kame why u're soooo cuteeeeee??
kazuyazujinkazuyazujin on February 3rd, 2011 05:55 am (UTC)
i like to see them together...
i smiled when see them together...
because i know,
I LOVE ALL THEM TOGETHER FOREVER~!
i love KAT-TUN more n more from day to day~!! <3~
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on February 3rd, 2011 12:16 pm (UTC)
Narrative PicSpams from the 'Making of Ultimate Wheels' (spoiler alert)
i love KAT-TUN more n more from day to day~!! <3~

THIS. I feel like this every day *_*
aterjsa on February 3rd, 2011 12:35 pm (UTC)
i wanna watch the making!!!

kissmegreen (Lyan)kissmegreen on February 3rd, 2011 01:33 pm (UTC)
Narrative PicSpams from the 'Making of Ultimate Wheels' (spoiler alert)
Hi hi,
I can feel your excitement *_*
If you haven't already, you can download the making here: http://pornvilai.livejournal.com/461908.html#cutid1

Thx for stopping by and commenting :)))
aterjsa on February 3rd, 2011 03:30 pm (UTC)
Re: Narrative PicSpams from the 'Making of Ultimate Wheels' (spoiler alert)
OMG!!!

Thank you so much!!!!

And you're welcome...^^
ketibadespafan on February 3rd, 2011 06:33 pm (UTC)
XDD funny comments on the caps. ive still didnt dl the making of, but the more caps i see of it the more anticipated i am
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on February 3rd, 2011 09:12 pm (UTC)
Narrative PicSpams from the 'Making of Ultimate Wheels' (spoiler alert)
Hi hi, Thx for stopping by and commenting :)))
just in case you don't know where to download the making you can get it where: http://pornvilai.livejournal.com/461908.html#cutid1

ketibadespafan on February 3rd, 2011 09:39 pm (UTC)
Re: Narrative PicSpams from the 'Making of Ultimate Wheels' (spoiler alert)
ah yeah, im also member of that community. thnx for the link dear ^^
nono96 on February 3rd, 2011 08:59 pm (UTC)
That making is so funny. One of my favorite ones :-)
kissmegreen (Lyan)kissmegreen on February 3rd, 2011 09:24 pm (UTC)
Narrative PicSpams from the 'Making of Ultimate Wheels' (spoiler alert)
OMG, I was grinning and screaming all the way through watching *_*
they were cute and funny and kool and I think I need to watch it again to get over it's awesomeness!!!!